Z DŮVODU VELKÉHO MNOŽSTVÍ OBJEDNÁVEK SE MŮŽE EXPEDICE ZÁSILEK O 2 - 3 DNY PRODLOUŽIT. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ, VAŠE NONSTOPSTAVEBNINY.cz

Asfaltový pás IPA V60 S35 lepenka

Kód: 100011
Akce
Značka: DEHTOCHEMA-TN
740 Kč –46 %
Asfaltový pás IPA V60 S35 lepenka
740 Kč –46 % 399,30 Kč / bal 330 Kč bez DPH 39,93 Kč / 1 m2
Skladem

Asfaltový hydroizolační pás je vhodný na hydroizolaci střech, dále podzemních částí staveb a podzemních objektů proti zemní vlhkosti.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Asfaltová lepenka, asfaltová hydroizolace, hydroizolační pás - IPA V 60 S35.
Hydroizolace střech. Ve skladbě střešního pláště se asfaltový pás používá pro podkladní vrstvy a mezivrstvy. U vícevrstvých systémů se doporučuje pás kombinovat s pásem s nosnou vložkou z netkaného rouna ze syntetických vláken nebo skelné tkaniny.Ve skladbě střešního pláště je možné dále pás využít jako parozábranu. Hydroizolace podzemních částí staveb a podzemních objektů proti zemní vlhkosti. Pás se navrhuje proti zemní vlhkosti zpravidla v jedné vrstvě.

Způsob použití:
Pásy se zpracovávají lepením nebo natavováním na vhodný podklad. Pro funkci parozábrany v případě silikátového podkladu se pás bodově natavuje. Minimální teplota ovzduší i vlastního pásu při zpracování je +5 °C. Velikost příčných a podélných spojů (přesahů) je 100 (min. 80) mm.

Technické parametry:

  • Úprava horního povrchu pásu: Jemnozrnný minerální posyp.
  • Asfaltová vrstva nad nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními  plnivy v celkové tloušťce min.1 mm.
  • Nosná vložka: Nosná vložka ze skelné rohože.
  • Asfaltová vrstva pod nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními plnivy v celkové tloušťce min.1 mm.
  • Úprava dolního povrchu pásu: Lehce tavitelná polymerní folie.
  • Tloušťka: 3,5 mm.
  • Role: 10 m2 (1 x 10 m).
  • Hmotnost: 49 kg.

Doplňkové parametry

Kategorie: Asfaltové pásy
Hmotnost role: 49 kg
Počet v balení: 10 m2
Role: 10 m2
Rozměr: 1 x 10 m
Tloušťka: 3,5 mm
jednotky: m<sup>2</sup>
Množství v balení: 10

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: